Pasažieru iesniegumu pieņemšana

Iesniegumu AS "Pasažieru vilciens" pieņem:

  • rakstveidā - atsūtītu pa pastu vai iesniegtu personīgi;
  • elektroniskā veidā - atsūtītu pa elektronisko pastu uz pasts@vivi.lv vai aizpildot elektronisku formu sadaļā "Kontakti";
  • izteiktus mutvārdos klātienē, pierakstot un noformējot iesnieguma formā,
  • pa tālruni 8760 klienti tiek uzklausīti, bet iesniegumu aicinām sūtīt elektroniskā veidā.

Noformēt un iesniegt iesniegumu var arī AS "Pasažieru vilciens" Klientu apkalpošanas centrā, kas atrodas Rīgas Centrālajā stacijā, Stacijas laukumā 2, tālruņa numurs diennakts uzziņām - 8760.

Pieprasījumam kompensācijai par kavētu vai atceltu vilciena reisu lūdzam aizpildīt šo veidlapu iesniegšanai klātienē vai nosūtīšanai pa e-pastu uz vilciens@info.vivi.lvIesnieguma forma zaudējumu par braucienu kompensācijai

Atgādinām, ka iesniegumā obligāti norādāms iesniedzēja vārds, uzvārds, adrese un, ja nepieciešams, citas ziņas, kas palīdz sazināties ar iesnieguma iesniedzēju, piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese u.c. Iesniegumā jābūt norādītam arī iesnieguma iesniegšanas datumam.

Kompensācijas atmaksājam šādos gadījumos:
1.    Priekšā stāvoša kravas vilciena dēļ
2.    Dzelzceļa infrastruktūras dēļ
3.    Tehnisku iemeslu dēļ (sastāva bojājums, durvju bojājums utt.)

Kompensācijas neatmaksājam šādos gadījumos:
1.    Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta gaidīšanas dēļ
2.    Satiksmes negadījuma dēļ
3.    Policijas izsaukuma dēļ
4.    Laikapstākļu dēļ
5.    Pretī braucoša vilciena gaidīšanas dēļ
6.    Neatkarīgu iemeslu dēļ (visi augstāk minētie un citi, piemēram, koki, dzīvnieki utt.), kas nav atkarīgi no mūsu vilcieniem vai VAS “Latvijas dzelzceļš”)

Iesnieguma forma tekstam brīvā formā ierosinājumiem, sūdzībām, viedokļiem u.tml.

Atlīdzinājuma un kompensācijas pieprasījumam vilciena kavēšanās vai reisa atcelšanas gadījumā pasažieriem ir iespēja aizpildīt un iesniegt arī šo, ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu apstiprināto, veidlapu, nosūtot to aizpildītu un parakstītu vilciens@info.vivi.lv.

Uz anonīmām sūdzībām un iesniegumiem AS "Pasažieru vilciens" neatbild.

Kā rīkoties, lai saņemtu kompensāciju, ja vilciens kavējas vai ir atcelts?