Kā rīkoties, ja vilciens kavējas vai ir atcelts?

25.01.2024

Informācija par operatīvām izmaiņām vilcienu kustības grafikā tiek publicēta:

  • mobilajā lietotnē “Vivi Latvija”
  • tīmekļvietnē www.vivi.lv
  • kā arī par izmaiņām var uzzināt, zvanot uz diennakts bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa numuru 80007600

Atceltajam reisam iegādātā vilciena biļete ir izmantojama citos reisos.

Reģionālo autobusu kustības grafiks atrodams www.atd.lv/lv/pieturvietas.

Pasažieriem ir tiesības saņemt:

  • atpakaļ pilnu braukšanas maksu, ja vilciena atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm, salīdzinot ar kustības sarakstā paredzēto atiešanas laiku,
  • kompensāciju par tiešajiem zaudējumiem, ja vilciena pienākšana vai atiešana neatbilst kustības sarakstam vai ja reiss ir atcelts.

Pieteikumu kompensācijai var iesniegt:

Kopā ar iesniegumu jāiesniedz:

  • iegādātā vilciena biļete,
  • zaudējumus, ja tādi radušies, pamatojošie dokumenti, piemēram, cita transportlīdzekļa biļete.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā informāciju par biļešu un iespējamo zaudējumu atlīdzināšanas kārtību var iegūt, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80007600.