Ko darīt, ja e-biļete nav atsūtīta?

Gadījumā, ja maksājums ir bijis veiksmīgs, tomēr e-biļete nav atsūtīta uz norādīto e-pastkasti 3 minūšu laikā, aicinām pārbaudīt savu internetbankas pārskatu un pārliecināties, vai tiešām maksājums ir noticis.  Biļetes vienam braucienam ir apskatāmas Jūsu profilā zem sadaļas "Manas biļetes", laika biļetes - mobilajā lietotnē apakšējā izvēlnē zem biļetes ikonas.

Ja maksājums par e-biļeti ir noticis, tomēr tā nav saņemta, lūdzam vērsties mūsu Klientu apkalpošanas centrā klātienē Pr.-Ct. pl.8.00-17.00, Pk.8.00-14.30 vai zvanot uz diennakts bezmaksas tālruņa numuru 80007600, tāpat rakstot e-pastā uz vilciens@info.vivi.lv