Atsaucoties pasažieru pieprasījumam, Vivi Klientu apkalpošanas centrs turpmāk būs pieejamāks.
No 1. maija klienti atbalstu klātienē Rīgā, Stacijas laukumā 2, varēs saņemt
- darba dienās no pulksten 7.30 līdz 19.00,
- brīvdienās un svētku dienās no pulksten 8.30 līdz 19.00.
Klientu apkalpošanas speciālisti ne tikai sniedz vilciena pasažieriem nepieciešamo informāciju, pieņem iesniegumus vai uzklausa ierosinājumus, bet piedāvā to pašvaldību tūrisma materiālus, kuras var ērti sasniegt ar vilcienu, un suvenīrus ar Vivi simboliku. Tāpat šī ir pirmā vieta, kur nonāk pasažieru atstātās lietas vilcienā, ko atrod konduktori kontrolieri vai citi pasažieri.
Ja jums ir jautājumi par:
- vilcienu kustības sarakstiem, izmaiņām tajos,
- biļešu un e-biļešu cenām, to iegādes un atgriešanas iespējām,
- citi jautājumi vai priekšlikumi par vilcienu pasažieru pārvadājumiem,
zvaniet uz diennakts bezmaksas tālruņa numuru 8760 vai rakstiet e-pastā uz vilciens@info.vivi.lv!
Atgādinām, ka informācija par operatīvajām izmaiņām vilcienu kursēšanas grafikā tiek atspoguļota tīmekļvietnē www.vivi.lv un mobilajā lietotnē “Vivi Latvija”.